همایش شایسته سالاری آغاز به كار كرد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، دانش گرایی و شایسته سالاری در شیوه انتخاب و انتصاب مدیران سازمان های دولتی بر اساس بند چهار سیاست های كلی نظام از اهداف این همایش یك روزه است.

همچنین دستیابی و بهره برداری از آخرین مطالعات و یافته های اساتید و محققان كشور در حوزه های شایسته سالاری و ارائه تجربیات ناجا به سایر دستگاه ها برای توسعه شایسته سالاری در نظام اداری كشور از دیگر اهداف همایش ملی شایسته سالاری است.

برای برگزاری همایش ملی شایسته سالاری، 10 دانشگاه و مركز پژوهشی دانشگاهی، حوزوی و اجرایی شامل دانشگاه های جامع امام حسین(ع)، امام صادق (ع)، تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، علوم انتظامی، سازمان مطالعات و تحقیقات ناجا، موسسه آموزشی و پژوهش امام خمینی(ره) از حوزه علمیه قم و مركز آموزش مدیریت دولتی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری همكاری داشتند.

دبیر همایش ملی شایسته سالاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح این همایش گفت: در مهلت مقرر برای ارسال مقالات بیش از 300 مقاله از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، دستگاه های اجرایی، موسسات بخش خصوصی و نیز موسسات صنعتی و خدماتی به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

سردار ' حسن بختیاری' خاطر نشان كرد كمیته علمی همایش 12 نفر از اساتید دانشگاه ها و خبرگان حوزه شایسته سالاری بودند كه طی دو مرحله مقالات رسیده را ارزیابی كردند كه در نهایت 27 مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شد.

وی همچنین به برگزاری سه میزگرد مقدماتی همایش از سوی دانشگاه علوم انتظامی، سازمان مطالعات و تحقیقات ناجا و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم اشاره كرد.

اجتمام** 1379**1569**





:: برچسب‌ها: جشن تولد , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: